IP

Langkah Sederap

Daisypath Friendship tickers

Saturday, August 28, 2010

Ulat buku

بسم الله الرحمن الرحيم 
 Allahu Akbar!


Eh.
Saya dah onn semula mukabuka saya. Siti Norattiqah Azman.

mungkin sebab saya tak ada telefon tangan. mungkin sebab saya nak tahu pergerakan kawan saya.mungkin saya nak tahu depa hidup lagi ke tidak. mungkin nak intip seseorang?

Yang pastinyanya saya active semula sebab saya nak tahu apa perkembangan assignment yang berlambak-lambak tu dari kawan-kawan saya.

Mungkin.

1 comment:

Noh naVy said...

Slm Fasa Ke 3 Ramadhan (time aku tulis mende ni ) dan Selamat hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin sepanjang kita semua berkawan. kalo ada salah sengaja atau x mohon dimaafkan. Halalkan segala ilmu nasihat teguran mkn dan minum yang diberikan.

Tahniah dah start blogging
(nnt bli henset baru ek...)

Noh Navy
22 Ramadhan 1431H

credit to en bo...(proxy service provider)