IP

Langkah Sederap

Daisypath Friendship tickers

Sunday, October 17, 2010

Bau Rindu.

بسم الله الرحمن الرحيم
 Allahu Akbar!



Kredit untuk cik xoxo (:


Saya suka bau Al-Quran saya.heh?
Sebelum baca mesti saya cium dan bau Quran tersebut.
Penanda Quran saya ada tiga warna. Saya tocangkan mereka ^__^'

Ok.Weirdo.

My Quran is My Bestest Friend ever!

"Ya Allah, sesungguhnya aku ini hambaMu dan anak kepada hambaMu, urusanku berada pada tanganMu, hukum-Mu terlaksana pada diriku, ketentuan-Mu adil padaku, aku meminta daripada-Mu dengan setiap nama-Mu yang Engkau namakan diri-Mu dengannya atau yang Engkau turunkannnya dalam kitab-Mu atau yang Engkau ajarkannya kepada sesiapa daripada kalangan makhluk-Mu atau yang Engkau peliharanya dalam ilmu ghaib di sisi-Mu agar Engkau jadikan Al-Quran PENGUBAT HATIKU, CAHAYA DADAKU, PENGHILANG KESEDIHANKU dan RASA GUNDAHKU."

Memang jadi penawar bila saya tidak ketahuan, gelong, gundah gulana dan gembira.

No comments: