Langkah Sederap

Daisypath Friendship tickers

Sunday, September 5, 2010

Typewriter

بسم الله الرحمن الرحيم 
 Allahu Akbar!


Oh ya.

Blog ni saya tulis salah satu sebabnya ialah untuk merajinkan diri saya menulis. mengasah bakat yang bukan sekadar tumpul. tapi tak ada apa-apa pun. zero. i am not good in words.

saya lebih suka bercakap daripada menulis.mungkin mlas.mungkin tak tahu nak susun ayat. mungkin terlalu fikirkan format? entah.

lain la macam kawan saya ni. dia memang suka menulis. cita-cita dia nak terbitkan buku. jadi, memang kena rajin menulis la kan. blog dia pun hebat. bukan hanya sekadar tulisan picisan. kadang-kadang ilmiah jugak. tahniah babe :)

Oh. Dan dia pun suka bercakap jugak. pot pet pot pet. bagus dalam menulis jugak. whoa.

banyak benda dan isu terkini yang saya nak kongsi dengan semua orang. lagi-lagi pasal politik negara yang macam hampeh sekarang. isu jenayah yang sangat membimbangkan. isu keruntuhan akhlak muda mudi sekarang. isu ketamadunan manusi yang kian gelap. isu palestin. wahh.banyak sangat nak share. tapi yang macam saya cakap tadi. saya lebih suka bercakap. haha.

jadi, jangan letak harapan yang tinggi saya akan ulas isu semasa di sini. mungkin bila saya ada semangat nak tulis. mungkin masa tu akan ada entry tersebut. wait and see. no one knows.

aja! aja!

No comments: